14 August 2025
Кабінет Міністрів України ухвалив постанову, якою затвердив Положення про Єдиний реєстр довіреностей. Документ розробило Міністерство юстиції з метою врегулювання порядку ведення та користування реєстром, що є складовою Єдиної державної електронної системи е-нотаріату.
Новий порядок визначає:
Мін’юст виступатиме держателем реєстру та відповідатиме за його організаційне, технічне і нормативне забезпечення. Нотаріуси, як реєстратори, вноситимуть дані про довіреності та їх дублікати, завантажуватимуть скан-копії, які можна буде перевірити через QR-код у застосунку «Дія». За згоди хоча б однієї зі сторін нотаріального документа можна буде отримати його електронну копію.
Розробка та запуск Єдиного реєстру довіреностей є частиною впровадження електронної системи е-нотаріату, яка передбачає цифровізацію ключових нотаріальних процесів. Раніше перевірка довіреностей часто відбувалася через запити до нотаріусів і займала більше часу. Створення єдиного електронного інструменту має знизити навантаження на нотаріальні контори, підвищити безпеку обігу документів та забезпечити доступність сервісу по всій країні.
В ЄС обговорюється створення загальноєвропейської фондової біржі
Дмитро Чепур
Держава посилює енергетичну стійкість: уряд оновив правила фінансування об’єктів енергетики
Державні видатки зросли на 20%: бюджет витратив 2,82 трлн грн за дев’ять місяців